ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a fasorvendeglo.hu és a pacalpörkölt.hu címen, illetve ezek aldomain címein elérhető honlap(ok) használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket.
Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a weboldalunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

SZOLGÁLTATÓ ÉS ÜZEMELTETŐI ADATOK:

Fasor vendéglő

Üzemeltető: Fasor Művek Kft.
Székhely: 6726 Szeged, Bérkert utca 52.
Adószám: 26592242-2-06
Elektronikus elérhetőség: fasor@fasorvendeglo.hu, marketing@fasorvendeglo.hu

Az étterem címe:
6726 Szeged, Bérkert utca 52.

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben a továbbiakban: üzemeltető.

1. webáruházban MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK, SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE

Ajándékutalványok, kuponok, voucherek, éttermünkben a névértékük összegéig fogyasztásra jogosító digitális, letölthető termékek, elektronikus úton rendelhető ételek.
Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek.

Akciók és más kedvezmények nem összevonhatóak, ennek lehetőségét külön jelezzük.
Ajándékutalványok, kuponok, voucherek pénzre nem válthatók.
Egy utalványt, kupont, vouchert (illetve az ezekhez tartozó azonosító kódot) csak egyszer lehet felhasználni, a vásárlástól számított 6 (hat) hónapon belül és csak egy alkalommal.
Tehát a kód névértékét nem lehet többször, több alkalommal, részletekben levásárolni (fogyasztani).

1/1. RENDELÉSI INFORMÁCIÓK

A megjelenített termékek kizárólag a Webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg.
A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt ÁFA-t, a szállítási díj a megrendelés véglegesítésekor, a rendelés elküldése előtt jelenik meg a felületen.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a Megvásárolható termékek, szolgáltatások között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

A. A kosár jelre (vagy az egyértelműen erre utaló szövegre) kattintva a terméket a Kosárba helyezheti.

B. A kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti, szerkesztheti. Lehetőség van arra, hogy megtekintse és módosítsa ,hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, valamint ki tudja választani az Önnek legmegfelelőbb fizetési és szállítási módot, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a „vásárlás folytatása” gombot Ha minden rendben van és a megrendelés mellett döntött akkor a Pénztár gombot megnyomva véglegesítheti a megrendelését.

C. Miután véglegesítette rendelését a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.

Miután elvégeztük megrendelésének feldolgozását, a megadott e-mail címére küldünk Önnek egy Megrendelés lezárva visszaigazolást. A termék kiszállítására csak ezt követően kerül sor, illetőleg (banki utalás fizetési mód választása esetén) akkor, amennyiben az összeg a megadott számlaszámra beérkezett.

1/2. REGISZTRÁCIÓ

Regisztráció nem szükséges sem a rendeléshez sem a fizetéshez, azonban a lehetőség rendelkezésre áll.
Kapcsolódó információk az adatkezelési szabályzatban találhatók.

1/3. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA

A megrendelések feldolgozása, a fizetés, a számlázás valamint a kifizetett termék és a számla szállítása automata módon, valós időben történik digitális termék esetében (kupon, voucher, satöbbi), étel, vagy egyéb fizikai termék esetében) a szállítás futár útján történik.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai hiba (tárhelyszolgáltató, kártyás fizetési szolgáltató vagy a vásárló számítógépének technikai hibái) miatt meghiúsuló vásárlási folyamat okozta károk miatt.

1/4. A MEGRENDELT TERMÉK ELLENÉRTÉKÉNEK ÉS A HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS DÍJÁNAK FIZETÉSÉNEK MÓDJA

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Bankkártyával történő online fizetés
  • PayPal fizetési rendszerrel történő online fizetés
  • Közvetlen banki átutalásos fizetési mód

1/5. BARION

A Barion egy elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás. Segítségével fizethetsz online áruházunkban bankkártyával, akár regisztráció nélkül vagy prepaid egyenlegről.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet. Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid is tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mail címed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

Tudj meg többet a Barionról!

1/6. szállítás, számla, garancialevél

A megrendelések feldolgozása, a fizetés, a számlázás valamint a kifizetett termék és a számla szállítása automata módon, valós időben történik digitális termék esetében (kupon, voucher, satöbbi), étel, vagy egyéb fizikai termék esetében) a szállítás futár útján történik.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

A házhoz szállítás díjszabása minden esetben feltüntetésre kerül a megrendelés véglegesítésekor, legkésőbb a pénztár oldalon. A fizetendő végösszeg tartalmazza a házhoz szállítás díját.

Számla iránti igényt nem szükséges külön jelezni.
Minden megrendelésről, termékről, fizetési tranzakcióról elektronikus számlát állítunk ki, a megadott adatok alapján, a számlát elektronikus úton küldjük a megadott email címre.

1/7. ELÁLLÁS JOGA

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet (megtekintés itt) szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli.

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ;
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra;
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál;
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

 

2. HÁZIREND AZ ÉTTEREMBEN

Rendezvények, zártkörű események:

A Fasor vendéglő által szervezett (vagy harmadik fél által szervezett, de a Fasor vendéglőben megtartott) rendezvényeken kizárólag 14. életévét betöltött személy tartózkodhat, 14 éves kor alatti személy szülői felügyelettel vehet részt.
18 év alatti személyeket dohányáruval, szeszesitallal és energiaitallal nem szolgálunk ki.
A Fasor vendéglő személyzete a vendégek életkorának ellenőrzésére jogosult.
A Fasor vendéglő által szervezett (vagy harmadik fél által szervezett, de a Fasor vendéglőben megtartott) rendezvényekre való belépésre nem jogosult, aki

  • kábítószer hatása alatt áll
  • botrányos, illemsértő módon viselkedik
  • igazolvánnyal nem tudja életkorát igazolni
  • belépésre jogosító jegyet nem váltott
  • szúró, vágó eszközt, fegyvert hoz be
  • máshol vásárolt ételt, italt hoz be engedély nélkül

Aki a rendezvényen való részvételre nem jogosult, a rendezvényt köteles elhagyni, illetve rendezők által kivezethető. Ebben az esetben a belépési díj nem követelhető vissza.
Rendezők, illetve a Vendéglő személyzete jogosultak biztonsági okokból átvizsgálni a vendégek ruházatát, valamint táskáit, csomagját.

Egyebek:

A Vendéglő területén elhagyott tárgyakért anyagi felelősséget nem vállalunk.
A Fasor vendéglő rendezvényeire történő belépéssel, valamint az étterembe való belépéssel a Házirendben foglaltakat a vendégek automatikusan magukra nézve kötelező érvényűnek tekintik.
A nemdohányzók védelméről szóló 1999. évi XLII tv értelmében a zárt légterű helyiségekben TILOS a dohányzás. Vendégeink a vendéglő teraszán az arra kijelölt asztaloknál és a bejárattól 5 méteres távolságon kívül gyújthatnak rá.

Amennyiben az étteremben található Házirend az itt olvashatóaktól eltérő rendelkezéseket, szabályokat tartalmaz, az abban foglaltak az irányadók.

A házirendben foglaltak visszavonásig érvényesek.

3. PANASZOK INTÉZÉSE

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni,az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út.

4. ADATKEZELÉS

Az üzemeltető a webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára (Pl: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

Adatvédelmi tájékoztatónkat ezen a linken találja.

5. EGYÉB RENDELKEZÉSEK

A weboldalunkon feltüntetett, az éttermünkben kapható ételek, italok és egyéb termékek árai tájékoztató jellegűek, alkalmanként eltérhetnek az éttermünkben található étlap áraitól.
Éttermi fogyasztás esetén az étterem étlapján szereplő árak az irányadóak.

6. SZERZŐI JOGOK

A honlap tartalma (szövegek, képek, animációk, videók) az üzemeltető tulajdonát képezik, valamint szerzői jog védelme alatt állnak. A weboldal bármely tartalmi eleme a tulajdonos írásos hozzájárulása nélkül nem felhasználható.

Éttermünkben nem korlátozzuk a kép- és hangfelvétel készítésének lehetőségét (a törvényes kereteken belül), azonban minden kép-, mozgókép- és hangfelvételt jogosultak vagyunk tér- és időbeli korlátozás nélkül, akár a készítőjének tudomása nélkül is felhasználni.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.